Podpora online predaja vstupeniek
Naši pracovníci sú k dispozícií cez e-mail podpora@maxiticket.sk
Na všetky správy reagujeme tak rýchlo ako je to možné (vrátane nocí, víkendov a sviatkov). Obzvlášť pred veľkými podujatiami je posilnená kapacita podpory.
FAQ - Najčastejšie otázky
Rozbaliť všetko- Podpora predaja - podpora@maxiticket.sk
Problémy pri online predaji sa riešia výhradne cez e-mail podpora@maxiticket.sk. Iné predajné miesto nerieši problémy online predaja a naopak online predaj nerieši problémy lístkov zakúpených mimo náš online predaj. Tím Maxiticketu odpovedá na maily ihneď ako je to možné. V čase podujatí je tím podľa potreby vo zvýšenej pohotovosti. (viď. kontaktovanie podpory).
- Priebeh online predaja lístkov
Zákazník si vyberie predstavenie. Po zobrazení haly si vyberie miesta, prejde prehľadom košíka k zadaniu kontaktných udajov. V poslednom kroku si zvolí možnosť zaplatenia platobnou kartou ľubovoľnej banky (debetná/kreditná VISA, MASTERCARD, MAESTO, DINERS CLUB), alebo cez platobné tlačidlá Tatrapay, Sporopay, VÚB e-platby, ČSOB.
Po úspešnom nákupe sú lístky ihneď odoslané na e-mail zákazníka (PDF pre tlač, alternatívne PNG súbory pre smartfóny).
- Najčastejšie chyby pri objednávaní
- Pri nákupe je nutné dodržiavať časový interval 8/15/30 minút (závisí od organizátora podujatia) na výber a zaplatenie lístkov. Po tomto intervale systém uvoľní vybraté vstupenky na ďalší predaj. Môže nastať prípad, že sa vstupenky uvoľnia na ďalší predaj, ale klientovi už napr. banka stiahla peniaze (viď. vrátenie peňazí).
- Pri zadaní nesprávneho emailu sa vstupenky pošlú v lepšom prípade na neexistujúci mail, v horšom niekomu inému (vid. preposlanie vstupeniek, turnikety/čítačky - dvojitý prechod).
- Vstupenky neprišli na e-mail (viď. vstupenky neprišli na e-mail)
- Formát lístkov, doručenie
Portál doručuje lístky výhradne e-mailom vo formáte PDF, ktoré si zázkazník vytlačí na tlačiarni (viď. tlač PDF lístkov). V prílohe sú aj alternatívne PNG obrázky QR kódov pre vstup zobrazením na obrazovke smartfónu (viď. QR kódy pre smartfón). Pri väčšine predajov je možné zakúpiť tlačené vstupenky aj cez online predaj (doručenie poštou).
- Spôsoby platby (platba kartou, platobné tlačidlá)
1. Pri online platbe je k dispozicií možnosť zaplatenia platobnou kartou ľubovoľnej banky (debetná/kreditná VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DINERS CLUB). Platbu kartou zabezpečuje portál presmerovaním na produkt VÚB e-card / Tatrabanka CardPay, kde zákazník zadá údaje z karty - číslo karty, platnosť a CVV/CVC kód (3 posl.čísla na zadnej strane karty). 2. Majitelia účtov v Tatrabanke, Slovenskej sporitelni, ČSOB a VÚB banke môžu uhrádzať priamo cez banking (platobné tlačidla Tatrapay, Sporopay, VÚB e-platby, ČSOB).
- Vystavenie faktúry za vstupenky
Maxiticket má iba mandát predaj lístkov v mene organizátora (tzv. mandátny predaj), nemôže teda v jeho mene vystavovať faktúry. Faktúry za vstupenky nie je možné vystaviť dodatočne na online predaj. Je to možné iba vopred pri objednávke cez email podpory.
- Preposlanie vstupeniek
Obsluha podpory prepošle lístky len na ten istý mail. V prípade potreby preposlania na iný mail (napr. pri zadaní zlého mailu v objednávke), je nutné doplnkové overenie - približný čas kúpy, prvé a posledné 4 číslice čísla karty, alebo číslo účtu (ak sa použili plat.tlačidlá). Zákaznik má tiež k dispozícií všetky zakúpené lístky vo svojom profile (viď. profil použivateľa). Heslo získa napr. ak cez funkciu obnovy zabudnutého hesla pri prihlasovaní.
- Objednávanie cez mobil
Portál obsahu tzv. respozívnu tému a umožňuje tak kúpu lístkov aj priamo cez smartfóny a tablety. Staršie zariadenie nemusia pracovať správne. Výber miest na mobilných zariadeniach je riešený zjednodušeným zobrazením sedadiel sektora.
- Turnikety/čítačky na vstupe a dvojitý prechod
Turnikety/čítačky pustia na podujatie osobu na základe platného QR kódu.
QR kód je platný iba počas podujatia a treba si ho od kúpy chrániť pred odkopírovaním a odcudzením. Dvojitý prechod na ten istý kód nie je povolený. Takisto nie je povolený prechod cez iné ako určené brány (vypísané na vstupenke).
- Tlač PDF lístkov
Lístky sa tlačia farebne, alebo čiernobielo na A4 papier tak, aby boli QR kódy aj údaje o mieste čitateľné.
- QR kódy pre smartfón
V prílohe mailu sa nachádzaju aj alternatívne lístky pre smartfóny. Uložené sú v súboroch PNG. 1 súbor zodpovedá 1 lístku, aby si vedeli lístky osoby pri hromadnom nákupe ľahšie medzi sebou distribuovať. Je nutné si dať pozor, aby mal každý svoj lístok, nakoľko dvojitý prechod na 1 lístok je zakázaný.
- Vstupenky neprišli na e-mail
Vstupenky nemuseli prísť na mail z viacerých dôvodov. Občas sa stane, že zákazník spraví preklep v e-maily (viď. preposlanie lístkov, dvojitý prechod). Niektoré slovenské mailové servery bývajú preťažené a môžu doručiť mail až po niekoľkých hodinách (vid. profil používateľa - stiahnutie PDF lístkov). Lístky nemuseli prísť, ak zlyhal bankový systém, alebo zákazník prekročil časový limit (viď. záchranný systém, vrátenie peňazí za lístky)
- Profil používateľa
V profile používateľa sa dajú stiahnuť zakúpené PDF lístky na zápas (napr. v prípade nedoručenia e-mailu). Heslo do profilu sa dá vygenerovať cez funkciu zabudnutého hesla pri prihlasovaní.
Ak lístky v profile nie sú (do 15 minút po zakúpení) môže to mať inú príčinu. Napr. zle zadaný email (viď. preposlanie lístkov), alebo nastali problémy s platobným systémom (vid. záchranný systém, vrátenie peňazí za lístky).
- Záchranný systém, vrátenie peňazí za vstupenky
Optimálny stav nákup je, že zákazník po platbe počká na presmerovanie platobného systému na Maxiticket. V prípade, že zákazník zatvorí okno prehliadača bez presmerovania aktivuje sa zachranný systém, ktorý počká na emailovú notifikáciu z banky a obvykle do 5 minút vystaví lístky. Mechanizmov pre záchranu je v systéme viac a ich trvanie môže trvať aj pol hodinu.
Ak vznikne ľubovoľný nesúlad - tj. sú lístky bez platby, dvojité úhrady (chyba plat.systému), alebo platba bez lístkov - obsluha podpory dostáva o tom informáciu. Pri platbe bez vstupeniek podpora kontaktuje zákazníka e-mailom o opätovný nákup a peniaze sa vracajú.
Veľký pozor! Peniaze sa nevracajú, ak bol lístok z pohľadu systému vystavený a odoslaný. Nie je podstatné či bol mail server používateľa preťažený, alebo zákazník zadal zlý mail. Je preto vhodné objednávať lístky včas a prípadné problémy s podporou neriešiť na poslednú chvíľu. Pre opätovný nákup si u podpory predtým overiť, či sa peniaze za predchádzajúci budú vracať.
- Kontaktovanie podpory
Pri písaní úvodného e-mailu na podporu doplňte čo naviac informácií, napr. mail po ktorým bolo objednávané, približný dátum / čas, prvé a posledné 4 číslice čísla karty, alebo číslo účtu, ak bolo platené platobným tlačidlom, príp. snímku obrazovky s problémom.