Podpora online predaja vstupeniek

Naši pracovníci sú k dispozícií cez e-mail podpora@maxiticket.sk

Na všetky správy reagujeme tak rýchlo ako je to možné (vrátane nocí, víkendov a sviatkov). Obzvlášť pred veľkými podujatiami je posilnená kapacita podpory.

FAQ - Najčastejšie otázky

Rozbaliť všetko
  1. Podpora predaja - podpora@maxiticket.sk
  2. Priebeh online predaja lístkov
  3. Najčastejšie chyby pri objednávaní
  4. Formát lístkov, doručenie
  5. Spôsoby platby (platba kartou, platobné tlačidlá)
  6. Vystavenie faktúry za vstupenky
  7. Preposlanie vstupeniek
  8. Objednávanie cez mobil
  9. Turnikety/čítačky na vstupe a dvojitý prechod
  10. Tlač PDF lístkov
  11. QR kódy pre smartfón
  12. Vstupenky neprišli na e-mail
  13. Profil používateľa
  14. Záchranný systém, vrátenie peňazí za vstupenky
  15. Kontaktovanie podpory
Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.